מכאניקת יצורים על טבעיים.

//מכאניקת יצורים על טבעיים.
מכאניקת יצורים על טבעיים. 2017-12-25T17:41:54+00:00

אפשר לשחק יצורים מיוחדים אך ורק באישור מאסטר!
המכאניקה של יצורים אלו מוסיפה או משנה אלמנטים במכאניקה של יצורים מקוללים אלו.
יצורים על טבעיים הם מפחידים , הם יצורים מקוללים, משהו שאנשים מפחדים מהם ובצדק, קחו זאת בחשבון.
לשחק איש זאב או ערפד זה לשחק מישהו נרדף שרוב האנשים רואים בהם מפלצות מרושעות אם ידעו על הקללה שלכם.

איש זאב

נקודת המוצא היא שלהיות איש זאב – זו מחלה/קללה – זה בעייתי ומסוכן. דמות באופן כללי לא תרצה להיות איש זאב.
כל הפיכה לאיש זאב – עולה לשחקן אבני נשמה אותן הוא יעביר למאסטר.
במידה והשחקן הופך באופן לא רצוני לאיש זאב זה יעלה לו אבן 1 – במידה ובאופן רצוני 2 אבני נשמה.

לצורך המשחק הפיכה לאיש זאב תהה לזמן מוגבל כ10 דקות בכל פעם. אין אפשרות להפוך לאיש זאב יותר מפעם אחת בשעתיים ויותר מ2 פעמים ביום באופן רצוני.

דרישת פרופ – מסיכת איש זאב ותלבושת מתאימה לאיש זאב הכולל כפות עם טפרים.

כל לילה בשעה שתקבע ע"י המאסטרים (ויתוקשר לשחקן מבעוד מועד) איש הזאב לא בוחר אלא הופך לאיש זאב בעל כורחו.
בזמן זה – הוא נכנס לזעם קרב – ועליו להתקיף את היצור הראשון שהוא רואה שאינו איש זאב, במידה ומת יתקוף את הבא עד סוף הזמן של הטרנספורמציה הכפויה (כ10 דק').
ה"זאב" יתקוף וינסה להרוג ולאכול את הקורבנות שלו. אם יורד למחצית מנקודות החיים שלו – הוא ינסה לברוח ולהתרפא.
אם הוא "נהרג" לפני סוף התקף הזאבות שלו (10 דקות) , הוא ינסה לברוח ולהתחדש, ברגע שהתחדש מניין ה10 דק' מתחיל מהתחלה והוא ינסה לתקוף את אותה הדמות שהורידה אותו ל0 נק"פ
התהליך הזה ימשיך עד אשר איש הזאב הצליח להרוג.
בזמן היותו "זאב" – הדמות לא יכולה להתרכז בכל מיומנות שהיא, אינה יכולה להטיל קסמים או לעשות שימוש במגילות או שיקוי, היא אינה יכולה להשתמש בחפצים כגון חרב אך הטפרים של האיש זאב הינם נשק קטלנו בפני עצמם.

כוחות ויכולות איש זאב

פגיעה מנשק קסום \ קסם \ אש מורידה נזק שלא יכול להיות מרופא ע"י תהליך ההתחדשות של הזאב.

בזמן היותו אדם רגיל:

  • +1 נק"פ
  • חידוש וריפוי עצמי – אינו מאבד נק"פ עקב דימום

בזמן היותו "זאב":

  • +3 חיים נוספים
  • חידוש וריפוי עצמי (1 חיים כל דקה)
  • האיש זאב אינו יכול ללבוש שיריון (הצורה של היצור משתנה ואם ביכולתה היא תסיר את השיריון מעליה) וגם במידה והוא לובש כזה אינו זוכה לשום יתרון מכך (לא מקבל תוספת נק"פ או כל יתרון אחר).
  • היצור יכול לתקוף רק ע"י הטפרים שלו, הטפרים שלו פוגעים כנשק רגיל לכל דבר (שיריון אינו מונע פגיעה), במידה והצליח להרוג את הקורבן שלו, השקעת דקה ב"אכילת הקורבן" ממלא לאיש זאב את הנק"פ עד למקסימום (6 במקרה של דמות רגילה שהפכה לאיש זאב – 2 בסיס, 1 של היותו איש זאב ,3 היותו זאב, קשיחות, קמעות ותליונים עובדים כרגיל.)

 

ערפד

ערפדים הינם יצורי לילה, אשר ניזונים מאבני נשמה ודם של דמויות אחרות.
הערפדות היא מעין טפיל וויראלי שמכרסם את אנושיותו של המארח. הערפד רגיש מאד לאור שמש, לצמחים מסוימים אך מצד שני הוא מעניק למארח שלו יכולות רבות. הדרך ללקות בערפדות משולבת בין העברת הטפיל למארח חדש והטלת קללה עתיקה על המארח החדש.

הערפד מאבד את אנושיותו ועליו "לשתות דם" על מנת לתחזק את הטפיל שבתוכו.

בכל 6 שעות הערפד מאבד נקודת נשמה אחת.
כאשר לערפד אין יותר אבני נשמה הוא חייב לסגת "לישון" בארון הקבורה שלו.
ניתן להרוג ערפד לחלוטין – רק בארון הקבורה שלו ע"י תקיעת יתד מיוחד (חפץ שצריך לייצר) בגופו הישן ("מוות סיפורי").

הערפד יכול לשתות דם, ועל ידי כך להחזיר לגופו אבני נשמה. על כל דקת "שתיית דם" תועבר נקודת נשמה אחת מה"מזון" אל הערפד. בזמן שתיית הדם – ה"מזון" מנוטרל לחלוטין ולא יכול להגיב.

הערפד לא יכול לאחסן יותר אבני נשמה מאשר המקסימום שלו.

כל דקת חשיפה לאור יום – הערפד יאבד נקודת נשמה אחת.

כאשר הערפד מעוניין להפוך שחקן נוסף שמעוניין בכך (לא ניתן להפוך לערפד מישהו שמתנגד לכך)  לערפד – הוא צריך לבצע טקס מיוחד בו הוא למעשה "שותה" הורג את המיועד לערפדות (עלול לקחת הרבה זמן – דקה לכל נקודת נשמה עד שהמטרה מאבדת את כולן) ובנוסף להטיל קללה על המיועד.
בשלב זה, יחלוק הערפד עם המיועד החדש את מקסימום נקודות הנשמה שלו ויתן לו את האבנים שלו.
המספר החדש הופך להיות המקסימום של שני הערפדים, כאשר אם יש שארית – היא שייכת לערפד הותיק.
(כלומר הערפד הראשון שאני מייצר – יהפוך את המקסימום שלי ל -5 לי ו 5 לו. הערפד השני שאייצר, יהיה בעל 2 נקודות נשמה ולי יהיו 3 בסך הכל).
(ערפד יקבל בתחילת המשחק הוראות לטקס מתאים)

השחקן שמשחק ערפד – חייב להתחייב שיהיה לו ארון קבורה משחקי בשטח משחקי!
ודרישת פרופ של ניבים.
עליו להחביא את הארון אם הוא לא רוצה שימצאו אותו. זה יכול להיות בעמדה עצמה או בכל מקום אחר אך חייב להיות באזור אין פליי (זה בסדר שיהיה סגור או מוסתר אך אינו יכול להיות באזור שמוצהר כאזור אוף פליי.
ערפד שאין לו יותר נקודות נשמה, חייב לחזור לארון שלו (אינו יכול לעסוק בשום פעולה פרט להתחדשות, וזמן זה חייב להיות באינפליי, הוא יכול להיות מנוחה אך השעה אינה נספרת אם השחקן יצא לאוף פליי).
אחרי שעה – נקודת נשמה אחת שלו תחזור אליו.
בזמן זה עליו להיות בארון שלו. זהו למעשה הזמן היחיד בו ניתן להרוג ערפד. אין לו אפשרות להגן על עצמו בזמן זה והוא למעשה לחלוטין מנוטרל.

ברגע שיורדת נקודת החיים/אבן הנשמה האחרונה של הערפד – הוא למעשה משלב ידיים – והולך לארון הקבורה שלו.
לא ניתן לעקוב אחרי הערפד ואם יש צורך – ילך קודם לעמדת מוות.
במידה ואין לערפד יכולת להגיע לארון שלו (כבול בקסם , הארון הושמד משחקית וכו…) ועליו לאבד אבן נוספת שאין לו הוא מתחיל לגסוס וסובל מכאבים עזים, במידה ועליו לאבד אבן עשירית שאין לו ( או שווה למקסימום האבנים שיכוים להיות לו רק במינוס) הערפד מת מוות סופי.

יכולות ערפד

  • כל 6 שעות מאבד אבן נשמה
  • כל 1 דקת חשיפה לשמש מאבד אבן נשמה
  • יכול להחזיר לעצמו נק"פ ע"י שימוש באבני נשמה. אבן אחת לכל נקודת חיים.
  • יכול לשתות נקודות נשמה מדמויות אחרות – נקודת אחת על כל דקת "שתיית דם" – אך ורק שתיית דם מדמתות בעלת אבני נשמה! ורק טרי.
    שתיית דם אינה מורידה נק"פ אלא רק אבני נשמה.
    ניתן לשתות בקבוק רגש ו2 מנות דם טריות כדי להשיג את אותו האפקט (החזרת אבן נשמה 1).
  • יכול לבצע טקס ערפדות
  • הערפד לא נפגע מנשק שאינו קסום, עשוי סולריום או מקסמים. (כלומר נשק רגיל לא יפגע בו)
  • הערפד לא יכנס לבית מגורים או עמדה שלא הוזמן אליו במפורש (או ניתנה לו הרשות המפורשת)

עתיקים

עתיקים הינם בני אנוש עתיקים שנוצרו בתחילת הבריאה.

  • עתיקים אינם מתחילים עם אבני נשמה כמו כל שחקן אחר.
  • עתיקים הם היחידים שיכולים להחזיק באבני נשמה שאינם שלהם.
  • קסם: באזורים שאינם אזורי העיירה (בעולם האחר או היער) לעתיקים יש יכולת הטלת קסם לפי רצון ללא השקעת משאבים כמו קוסם רגיל אלא ע"י השקעת אבן נשמה/בקבוק רגש בלבד (באזורי העיירה הם כפופים לאותה המכאניקה כמו כל שחקן אחר).
  • קצירה: לחלק מהעתיקים ישנה יכולת "לקצור" אבני נשמה מדמויות אחרות שתחת השפעה של העתיקים. (יכולת הדומה לביקבוק רגש אך אינה דורשת ליצור בקבוק)
    לצורך יכולת הקצירה הדמות שממנה קוצרים חייבת לתת מרצון (להיות למשל תחת השפעת הקסמה ) או לחוות רגש כמו שמתואר במכאניקת אבני נשמה.